zaterdag 8 augustus 2015

Miscommunication

Vanochtend kwamen we langzaam op gang, we zijn eerst gaan zwemmen, ik zag nog een kolibri, hummingbird vliegen. Het is hier rond de 40 graden met een heel lage luchtvochtigheid, heerlijk.
Om 11 uur zijn we gaan ontbijten bij IHOP, International house of Pancakes, lekker! Nog even binnen gekeken bij het naastgelegen Marshalls en de Target. Bij de Tripple A(Amerikaanse ANWB) kaarten van verschillende staten gehaald voor een evt. volgende trip ;) We kwamen nog langs Indian Wells tennis Arena.
 Ik dacht dat Fabian graag naar Joshua tree national park wilde, ik was liever even naar Palm Springs gegaan. Hij dacht dat ik er graag naar toe wilde en zei daarom maar dat hij er ook naar toe wilde. Het was een half uurtje rijden naar het park maar meer dan het dubbele in het park, we hadden allemaal een beetje genoeg van het rijden. Toen kwam er dus uit dat het eigenlijk van niemand hoefde dit park te doorkruisen, voortaan dus beter communiceren en zeggen wat je wil en niet wat je denkt dat de ander wil.
 We zijn nog wel even gestopt bij de Cholla cactus garden, Cottonwood springs en een snelle foto bij een Joshua tree. We zijn voor de avond bij Olive garden gaan eten, wederom heerlijk.
Morgen gaan we eerst nog even zwemmen voor we naar onze laatste bestemming rijden, Scottsdale, onderweg gaan we nog even langs de outlet. Dinsdag vliegen we alweer naar huis waar we woensdag aankomen. Fabian zegt het lijkt of we nog maar net weg zijn en nu zijn de 4 weken al bijna om, het gaat idd wel heel snel nu.



2 opmerkingen:

  1. Dag, ik heb een misschien vreemde vraag maar ik kan hier geen info over vinden: a.s. december maak ik weer een roadtrip (ditmaal alleen met mijn dochter) door het zuidwesten en we rijden van LA via palm springs en Joshua tree onderlangs naar Phoenix. Nu heb ik begrepen dat de Joshua trees zich vnl. in het noorden van het park bevinden maar wij willen niet zover afwijken van de route dus graag in het zuiden van het park even een kijkje nemen. Waar is jullie foto van de Joshua tree gemaakt? Zo te horen ook in het zuiden? Dank je wel alvast voor je aandacht en eventuele antwoord. vr. groet, Niekie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze Joshua tree is gewoon ergens langs de weg in het park, vanaf Palm Springs is het best nog een stukje rijden naar het park, zeker een uur, verkijk je daar niet op. Joshua trees zie je overal wel in het park en de omgeving, je ziet ze zelfs ook in Death valley dus niet alleen in Joshua tree national park. Dus mits je alleen voor deze bomen gaat hoef je niet persee het park in. Heel veel plezier met je dochter, ik ben een laar jaar terug ook alleen met mijn dochter geweest, was heel leuk zie www.usherewecomeagain.wordpress.com

      Verwijderen