vrijdag 17 juli 2015

Shop till you drop

Vanochtend moesten we uitchecken bij Treasure Island, vanavond hebben we via het Myvegas spel een kamer in Luxor. Alles weer ingepakt, en de bellboy gebeld. Om 10 uur vertrokken we. We zijn gaan ontbijten bij Green valley ranch resort, ook via het Myvegas spel. In tegenstelling tot het Bellagio gisteren vonden we het hier wat rustiger, Fabian en Anne gingen als eerste kijken en kwamen enthousiast terug, er was van alles te krijgen het leek wel avond eten, Aziatisch, Italiaans en verder het gewoonlijke ontbijt, alles smaakte heerlijk. Er was een toetjes buffet met heerlijke taarten, vers fruit, ijs, milkshakes, noem maar op! Fabian en ik zijn o.a. voor de taco's gegaan. Anne had iets van pasta en veel fruit. Michel zelfs lasagna en salade. Daarna gingen we voor de toetjes, ik had Fabian gister puddingbread laten proeven, hier hadden ze het ook met warme vanillesaus, heerlijk. Anne had al ijs genomen maar nam daar nog een bakje vanillesaus bij. Ik kan dit buffet iedereen aanbevelen, het is maar 8 dollar p.p. inclusief drinken, wij hadden het gratis via Myvegas.
Anne aan de toetjes

We hadden nog pasjes gekregen om te gokken maar het lukte niet, we zijn geen ervaren gokkers, dan maar geld uitgeven in de shoppingmall. We zijn eerst naar de outlet gegaan, Michel had nieuwe wandelschoenen nodig, hij was snel geslaagd, ook Anne en ik zagen leuke wandelschoenen en hebben deze erbij gedaan. Ik werd nog belaagd door een verkoopster van beautyproducten waar ik niet vanaf kon komen, er werd van alles op me gesmeerd, handen, armen benen en gezicht, een of ander iets om rimpels te laten verdwijnen, het leek wel van die kinderlijm, ik kreeg later allemaal van dat witte plakspul op mijn gezicht, gelukkig ben ik er niet ingetrapt voor 199 dollar. terug in het hotel kreeg ik het er met moeite af. Onze sokken voorraad hebben we weer aangevuld bij Timberland, daarna door naar Town square mall, de kids hadden nieuw ondergoed nodig, Fabian bij American eagle en Anne bij Victoria secret, ook voor Natasja een nieuwe voorraad meegenomen, Fabian nog korte broeken bij A&F en ik zag een nieuwe kans voor een nieuw hoedje, deze kon er wel mee door volgens de mannen, Michel zag ook een hoedje, ik vond het wel leuk maar Fabian vond het maar raar, Hij lijkt wel een gek, en ik dan, ja jij bent gewoon zo bij papa kan dat niet, dank je wel, haha!
 
We zijn in gaan checken bij Luxor, we kregen een gratis upgrade naar de torenkamers, we zitten naast elkaar. Even uitgerust op de kamers, om half 8 zijn we bij de Panda expres gaan eten, schuin tegenover Luxor, het is een soort snackbar, een Chinese snackbar, ik had hier veel positiefs over gelezen op het Amerika forum, met name de Orange chicken, het was idd wel lekker voor een keer.

 
Michel heeft ons met de auto naar het Ceacars hotel gebracht, we zijn daarvandaan terug gelopen naar ons hotel, Fabian vindt het leuk s'avonds over de strip te lopen met alle lichtjes, voor Michel hoeft het niet zo met die warmte op de strip, die is lekker gaan chillen op de kamer ;)





 
Morgen vertrekken we naar Zion, onze eerste 2 dagen kamperen, ik weet niet of we internet hebben dus het volgende verslag kan wat later zijn, na Zion kamperen we 2 dagen in Capitol reef NP.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten